نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

سپاهان تنها نماینده تایید شده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۹۳۳۸۶
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
سپاهان تنها نماینده تایید شده ایران در لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا از میان باشگاه‌های متقاضی ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای تنها باشگاه سپاهان را تایید کرده و این باشگاه به طور قطع در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد حضور خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحال حاضر فوتبال ایران درگیر چالش اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان هنوز به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسیده است.  

بـر اســـاس اطـاعـات مـوجـود از هفت باشگاه متقاضی برای دریافت مجوز حرفه‌ای، ۶ باشگاه مدارک خود را روی سیستم بارگذاری کردند که در این میان یک باشگاه همان ابتدای کار از دریافت این مجوز منصرف می‌شود و یک باشگاه نیز به دلیل کسری مدارک از شرایط بررسی خارج می‌شود و تنها پنج باشگاه دیگر باقی می‌مانند که
 از پنج باشگاه مدارک چهار باشگاه از جمله استقلال، پرسپولیس، گل گهر و تراکتورسازی مورد  تایید قرار نگرفته و تنها باشگاه سپاهان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شد که به احتمال فـــراوان این باشگاه به عنوان تنها باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات، راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

البته کنفدراسیون فوتبال آسیا تا دوشنبه به فوتبال ایران فرصت داده تا مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های متقاضی در لیگ قهرمانان آسیا را به این کنفدراسیون ارسال کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->